Dagen...

Hejsan, idag så hade jag, som Agnes sa matte prov i skolan. Provet var med uppgifter som vi själva i klassen gjort (alla hade gjort en var två och två) så man kunde i alla fall en uppgift! ;) Jag hoppas att det gick bra för jag satt över en halv timme typ efter lektionen. Efter skolan så följde jag med Alva hem. Vi gjorde lite hemliga saker som ni får se imorgon! :)
En annan sak är att på julavslutningen som är på tisdag (!) så ska min klass ha en julmarknad och pengarna ska gå till samma sak (Afrikas Horn) som pengarna vi fick för alla pantburkar (vi fick ihop 700 kr!) som vi har sammlatihop. På LND ( våran typ skoltidning som bla. Alva och jag jobbar på på Elevensval) så har Alva och jag gjort en reklam film för julmarknaden. Det är jätte bra så klicka här om du vill kolla på den! :) När ni kommer in på sidan så är antagligen en film från vårat lucia tåg uppe i "filmrutan" men bredvid så finns en liten ruta där det är ett jätte smalt barn i, klicka på den så kommer filmen upp. (den är bäst om man kollar i fullscreen). :)

P.S Förlåt för att inlägget blev lite rörigt! :)
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0