haha, väntar på att åka hem!

1. Är du singel? jepp

2. Är du lycklig? yes!

3. Är du uttråkad? ne inte specielt för jag sitter här med mina fina kompisar!!

4. Är du ledsen? Nepp

5.Är du svensk? Alla gånger!

6. Är du cool? Super!!!!

7. Är du från Irland? Eh, ne jag tror inte det!


Två alternativ

1. Bilddagboken eller lunar? inget

2. Blind eller döv? döv....

 

3. Katter eller hundar? både och!

4. Några få bästa vänner eller jättemånga ”vanliga” kompisar? Några få bästa vänner och jätte många vanliga kompisar!

5. Coca-Cola eller Pepsi? Pepsi

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Haha, både och!

7. Pengar eller lycka? Lycka <3

8. Dag eller natt? Dag och natt!

9. Facebook eller mobil? Mobil


Tio ”har du någonsin..”

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? neeee.

2. Brutit något? Ne, bara typ en pinne ;)

3. Gjort nått du ångrar? Ja, skulle vilja spola tillbaka tiden och göra om det jag gjorde fel!

4. Hoppat Bungee Jump? Nej, fy!

5. Ljugit för någon du tycker om? ja ;(

6. Ätit en hel tårta? Nej, aldrig skulle spy!!!!

7. Gjort bort dig offentligt? Haha, skojar du! flera gånger om!

8. Vilat bli tillsammans med ditt ex igen? haha, ne

9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja ;(

10. Velat försvinna? Ibland typ genom jorden


Senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde: hem till mamma!

2. Telefonsamtalet du fick: Från mamma! <3

3. Personen du var med: Kimberly, Sylle och Anna <3 <3

4. Roligaste grejen som hänt: vet inte, svår fråga....

5. Personen du smsade: Anna-Karin

6. Personen du fick sms av: Pappa

7. Personen du tänkte på: Jag vet inte

8. Du skrev till på facebook:hehe, kommer inte ihåg

9. Du kommenterade: vet inte....

10. Du tillbringade natten med: Mig själv!

11. Du kramade: Kimberly <3 <3


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0