idol!

hejsan!
igår var det ju idol som alla vet och jag blev så glad när amanda vann! hon är så duktig!
idag så ska tilda ha dans uppvisning och då ska vi åka och titta så det ska bli jätte kul! nu är det ju snart jullov och det är ju så skönt! har inte så mycket att skriva just nu men vi ses sen! ha det gött! //Agnes


jag tror att det är låten hay ya när hon sjöng. vi har för tillfället inget ljud på datorn så det är lite svårt att höra. men när hon framförde den här låten så började jag nästan att gråta! det var det bästa framträdandet tycker jag! vad tycker ni? komentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Bra låt! =)

2011-12-10 @ 19:50:45
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0