Mysig dag!

Hej alla fina människor!
Idag så har det varit en väldigt mysig och trevlig dag!
På morgonen när jag vaknade så var det helt vitt på marken! SNÖ!!!! Äntligen! Blev värkligen jätte glad, älskar snö!
Sen på skolan idag så var det typ pyssel dag, och man var i olika grupper, jag var i syslöjds gruppen, där man skulle göra färdigt saker som man har gjort under terminen. Det var väldigt mysigt, för vi var typ bara ca 8 pers. Sen så fick vi pepparkakor och julmust och så hade vi julmusik på hela tiden. Till luch så fick vi väldigt god mat, vi fick kött och klyft potatis och pankakor (inte tillsammans alltså utan varförsig). :) När vi slutade så hade jag gjort klart min tröja som jag blev ganska nöjd med faktiskt! :)
Här kommer bilder:
build animated gif
Gillar ni den? :)
Sen när vi slutade redan klockan 2 så följde Alva med mig hem, och vi tog lite bilder utomhus på snön! Jag tycker att de blev väldigt fina för att man ser snöflingorna så tydligt. Vad tycker ni? Bilderna kommer här under ↓ :)







Kommentera gärna om vad ni tycker! :)
Ha en bra dag!
/ Lovisa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina bilder en av snöbilderna såg väldigt konsnärlig ut tycker jag!

MERRY CHRISTMAS

2011-12-20 @ 20:38:32

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0