Hejsan!

Halloj!
Nu är det mörkt ute, jag längtar till julen, men den närmar sig med storm steg!
Idag har jag varit hemma-förkylningstider!
Här kommer en låt med artisten Marit Larsen, hon kommer från Norge och är jätte bra! Jag hörde talas om henne från Skavlan(jag vet att det kanske är ett "vuxen program"- men jag tycker det är bra!) Hoppas ni gillar den!
Hoppas att det gick bra på konserten idag- Agnes och Sylle! Kände mig väldigt ledsen att jag inte kunde vara med. 
Tack alla för en jätte trevlig helg, men jag måste erkänna att bion var läskig..!
Ha det så  bra!
 Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Sylle

Det gick ganska bra , synd att du inte kunde vara med ! Saknar dig ! Krya på dig ! Bra låt ! Ska lyssna mer på henne ! ha det bra ! <3 Kram Sylle

2011-11-22 @ 20:14:07

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0