HEJ I HÖSTREGNET


Hej!
Här är en liten dikt som jag skrivit!
En liten rolig sak: Boken Cirkeln som jag läst och även vet att Kimberly läst och Lovisa läser har fått något slags pris idag! Roligt va? För oss "Cirkeln" fan. Fast jag måste säga att jag tyckte den var lite läskig! Tasse är här bredvid mig och spinner så trevligt! Jag har nu gjort jätte många luftmaskor på min virkning, så att den är som ett långt snöre. Men, jag vet inte riktigt vad jag ska ha den till dessvärre. Kanske ett armband?
Ha det bra!
Kram IDA

Kommentarer
Postat av: Sylle

Halloj ! Härlig dikt , så här i hösttider ... Jag gjorde också luftmaskor idag på syslöjden , ska virka ett hjärta som julpynt till vår julmarknad !

Bra ögonblicksbild ! Har också provat Picnik , ( se min blogg ) ! Skojigt ... Varma höstkramar från mig till dig och alla andra !

2011-10-18 @ 22:02:45
Postat av: Kimberly

Super bra dikt ida! Och vilken fin bild!

Och har cirkeln vunnit ett pris. Vadå för pris? <3<3<3 Kram på dig :) <3

2011-10-19 @ 16:52:32
URL: http://kimberlyss.blogspot.com
Postat av: Ida Wingborg

Hej!



vet inte riktigt vad det var för pris, men något fint pris!

Hade tänkt o mejla dig här om dagen, men våran dator där jag har min mejl har pajat ihop, men den är på lagning.

Sylle vad roligt att du virkar!

Kram på er båda<3

2011-10-20 @ 20:31:23
Postat av: Kimberly

Okej, vad roligt. Har tänkt mejla dig också :)

Kram på dig också ;) <3<3<3 :D

2011-10-21 @ 22:35:52
URL: http://kimberlyss.blogspot.com

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0