min helg- hitills

hejsan!
Nu ska jag berätta om min helg! Igår så var det ju fredag och efter skolan så följde kimberly med mig hem! Vi skulle planera våran tidning men mamma hade hyrt water for elephants till oss och den var typ 2 timmar lång så då han vi inte planera våran tidning för kimberly åkte hem vid typ 5.
Sen idag på lördagen den 15 så var jag ocg Ida på amigurumi kurs! Det var jätte kul, men också väldigt klurigt. Sen efter amigurumi kursen så var jag och ida och fikade på delselius! Det var jätte mycket folk där, speciellt turister. När vi hade fikat så cyklade vi till ett kastanie (stavning) träd och plåckade kastanier. ;) Det känns värkligen som det håller på att bli höst nu. I torsdags så var jag och sylle och väntade på ida innan sång gruppen, och då tog jag en jätte fin ögonblicks bild som jag har lovat att lägga upp! Den kommer nog imårgon eller på måndag! Men nu har jag typ skrivigt världens längsta inlägg så nu ska jag sluta!
Hejdå! //Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0