Tjenare!

Hejsan nu så sitter jag här och har inget att göra. Jag har försökt att virka lite. Tänkte göra en handledsvärmare, men vi får se hur det blir med den saken. Annars så fick vi idag ett brev där man kunde gå in och kolla på skolfottona (och sen beställa) jag blev ju inte diirekt asbra på varken klass fottot eller på dom enskilda bilderna. Visar karnske nån sen... I helgen så ska jag typ på lördag åka till stan och köpa en life mer varm jacka än den jag har nu (som den frusna person jag är har jag gått runt och frusit sedan slutet av augusti i min softshell jacka) hoppas att jag hittar någon som är både praktisk (det som mamma tycker är det viktigaste när man köper kläder) och snygg (som jag tycker är gaanska viktigt.
Vad ska ni göra i helgen?
/ Lovisa
P.S Sorry för bristen på bilder. Kommer snarast!

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0