Hejsan!

Tängte bara lägga yt en liten bild på dagens outfit! Så här ser den ut!
Randigt Linne - New Yorker (ny shopat från igår ;)
Tights (stavning) - Vet inte
Idag har jag och Sylle fikat på Delselius. Det var jätte mysigt! Igentligen skulle ida också komma men hon var sjuk så då gick det inte ;(. Ivaifall efter att vi hade fikat så gick vi hem till Sylle och pluggade och åt världens godaste äpplen ;). Sen så var det sånggrupp och då sjöng vi:
Little house - Amanda Sayfried
What are worlds - Chris Media
Your song - Elton John
Someone like you - Adele.
Sen var det en låt med Melissa horn också men jag kommer inte ihåg vad den hette.
När sånggruppen var slut så gick jag till Delselius och mötte Mamma, Pappa, Tilda och Edvin där. Edvin och Tilda hyrde 2 filmer, Min granne tottoro och pojken med guldbyxorna ;) Hehe, jätte intressant för er.
Sen när vi kom hem så hade jag fått post från KP och det var så här att för några veckor sen så fick jag ett extra erbjudande (jag har berättat förut) och då (med tidningen) så fick man skolmatreal och Filmen Hotell Gyllene Knorren! Den är jättebra!!
Jag kände att det blev ett väääldigt långt inlägg nu så nu ska jag sluta jenast!
Hejdå!
//Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0