Dans dag.

Hola Amigos!
Idag har jag varit upptagen hela långa dagen. Vi har nämligen haft refetition för årets musikal eller vad man ska kalla det. Det blir Shakespeare eller hur han stavas. Ganska kul faktiskt.
Men hur mår ni? Med mig är det bra, tack!
Imårgon blir det plugg, plugg. Men, men sånt är livet, sånt är livet så mycket falskhet vore här. Det man förlorar vinner en annan så håll i vännen du har kär!!
Vet inte varför jag skrev lite på den låten. Är lite knäpp idag märker jag, haha.
Ja, det var vel allt för mig.
Ha det bra! //Agnes
Nutte

Kommentarer
Postat av: SANDRA DAGH

Hoppas du får din skönhetssömn, sleep tight! :D

2012-04-28 @ 22:06:37
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0