Skolansdag och lite annat skoj.

Hej!
Idag var det skolans dag på våran skola som Lovisa skrev i förra inlägget. Det var ganska tråkigt för vi hade bara typ vanliga lektioner. När vi hade svenska kom mamma Tilda och Edvin. Inte så kul det heller för mamma fick spel på mig i klassrummet och det var ju lite pinsamt kan man ju då säga. Fast jag hoppas ingen hörde haha.
När skolansdag var slut så åkte vi till plantagen och köpte glass. Åt Magnum strawberry white. Mycket gott.
Mamma och tilda åkte till fridrotten och jag satt och väntade i 20 år på att pappa skulle komma.
Och nu sitter jag här.
Nu har jag tängt oh göra en såndär lista som Lovisa gjorde nyligen. Likadan fast inte samma frågor såklart! Lovisa jag hoppas det var ok att jag tog listan! Ja, här kommer den ivaifall...
Namn: Agnes
Ålder: 13
Civilstatus: Forever alone.
Längd: Typ ganska halvlång
Vikt: Jag vet inte haha.
Ögonfärg: Ljusblåa
Hårfärg: Typ, halvbrunt, lite ljust och skulle galla det råttfärgat. Inte så snyggt kanske.
Vad har du gjort i dag: Varit i skolan, ätit glass, äpple köttgryta med bara fettbitar i och frukost, åkigt bil och suttit framför datorn.
Har du testad droger: Skulle aldrig falla mig in.
Vad är du bra på: Jag vet inte rikitgt, ha stökigt i mitt rum och typ fotografera kanske?
Hur ser din morgonrutin ut: Vaknar, klär på mig, går ner och tvättar ansiktet, äter frukost, borstar tänder och hår, klär på mig jacka och skor åker till skolan.
Berätta en hemlighet: Jag gillar godis, nej skoja bara. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Och om jag säger det så blir det ju ingen hemlis längre :D
Vem ringde du senast: Pappa
Någonting riktigt fult: Converse gummistövlar eller vad det är. Det är typ någon sorts stövel med klack på och ser det ut som converse.
Vad är du dålig på: Spara pengar, laga mat, springa.
Är pengar viktigt för dig: Ja ganska men inte nödvändigt hela tiden.
Någonting fint: KÄRLEK
Är du åtråvärd: Va? Vad är det?
Om 10 år: MEGA KÄNDIS, ne skoja. 23...
Nästa livsmål: Kanske inta vara så blyg eller gå ut med ba betyg.
Är du konflikträdd: Jag vet inte.
Din mode-stil. Ganska vanlig.
Vad vill du arbeta med: Bli fotograf, dansare, jobba med något om välgörenhet eller jobba med kläder av något slag.
Vad ska du göra nu: Ska kanske kolla på GLEE!
//Agnes
Haha, ägd pojkvän.
Mycket riktigt.

Kommentarer
Postat av: Björn 2

Haha, älskade några av dina svar, och den där första bilden, HAHAHA!!!

2012-05-01 @ 19:15:07
URL: http://kompisbjornarna.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0