Flera saker ni inte visste om mig!

Ibland drömmer jag om att bli sångerska eller dansare. 
Eller typ ställa upp i idol eller sjunga på någon skolavslutning. Men det går tyvär inte för jag har världens scenskräck! 
Men dansa är kul! Då är jag inte lika närvös. 
 
Jag skulle vilja göra en cover på någon låt och jag skulle vilja lägga upp den här på bloggen men jag är lite osäker!
 
Jag gillar mode!
 
Jag älskar att ha städat rum men hatar o städa. 
 
Jag gillar barnbrogram. Typ som Olivia och Charlie och Lola på Barnkanalen. Jag och Ida brukar sitta och diskutera barnbrogram hahah! 
 
Jag blir väldigt glad när jag ser en gammal frabror och en gubba som fortfarande är gifta. Det är så vakert!
 
Puss på er!
//Agnes
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Städa kan bli kul om man dansar och lyssnar på musik samtidigt ;)

2012-08-09 @ 15:08:51
URL: http://edorsson.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0