Saker ni kanske inte visste om mig...

Jag är född en kvart för tidigt (eller en dag, det beror på hur man tänker). Jag föddes klockan 23.45 den 29 april. Men det var tänkt att jag skulle födas den 30 april!
 
Jag har inte bäddat min säng på typ en vecka... Lovar att jag ska göra det idag.
 
Jag har gått på ridning i sju år.
 
Det kanske inte är så många som vet det, men Taylor Swift är en av mina absoluta favorit artister.
 
Jag har varit i åtta länder; Sverige, Finland, Dannmark, England, Frankrike, Spanien, Grekland och Cypern.
 
Jag längtar faktiskt liite tills att skolan börjar. Men bara lite ;)
 
Jag tycker att jag kan vara väldigt irriterande och jobbig som person ibland.
 
Jag tycker att det är jätteroligt att hålla på med smink och sånt. Jag tycker att det är jättekul att hålla på att sminka andra. Men jag äger själv väldigt lite sminkprodukter.
 
Jag vill jättegärna ha mitt rum städat, men jag hatar att städa. Jag blir helt ärligt typ yr i huvudet när jag städar mitt rum.
 
Mina favoritbloggar är losagnes.blogg.se och chloeschuterman.chic.se.
 
Jag längtar faktiskt liite tills att skolan börjar. Men bara lite ;)
 
Jag äger 20 st nagellack.
 
Jag skulle vilja ändra designen på våran blogg, men jag vet inte riktigt hur! 
 
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0