Shopping

Idag efter skolan så åkte jag in till Nacka Forum med Kimberly och Anna. Vi gick först och fikade på ett jättebra cafe som finns där. Allt är ekologiskt och det är jätte mysigt att sitta där för det är som fåtöljer och soffor i stället för stolar och så. Sen så gick vi till H&M för Kimberly skulle köpa jeans. Jag köpte också lite småsaker där. Sen så gick vi i lite olika affärer blandannat GinaTricot där jag köpte två saker för ett presentkort. Här under är en bild på allt som jag köpte.
 
 
Kofta- Gina Tricot
Halsduk- Gina Tricot
Mobilskal- Mediamarkt
Våtservetter- H&M
Örhängen- H&M
Ögonfrans böjare- H&M
BB creme- Maybelline
Hårolja- Proffs
 
Imorgon så ska vi till en typ lägergård med klasserna. Dit ska vi först "vandra" i 45 min, och sen när vi är där ska vi blandannat paddla kanot. På kvällen sen så ska vi sovaöver där tills på fredagen. Så varken Agnes eller jag kommer ha möjlighet till att blogga imorgon bara så att ni vet! 
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Nicole

Fina saker du köpt :)

2012-08-24 @ 07:42:34
URL: http://nickys.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0