You know you love me

Idag så har jag varit och badat me la familia. Det var inte så jätte varmt i vattnet så jag tog mest ett snabbt dopp för att svalka mig. Det var till skillnad från i vattnet ganska varmt i luften idag. 
 
Resaten av dagen har jag i princip bara tillbringat (känner att jag använde många "svåra" ord här haha...) tittandes på världens bästa serie: Gossip Girl. Jag tror att jag har kollat på minst fyra avsnitt idag! Crazy I know... Men är man obsessed så är man... 
Om ni inte är trogna gg tittare så rekomenderar jag er att se det här (det gick inte att ladda upp klippet på bloggen så ni får klicka på länken) det är enligt mig det bästa i hela säsong 1! I och för sig så kommer ni kanske inte riktigt förstå vad det hela handlar om men jag tror att ni kommer tycka att det är roligt i alla fall!
 
 
xoxo Lovisa... 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0