Hej hej!

Förlåt att jag inte bloggat på åendligt länge men jag har varigt väldigt upptagen de senaste dagarna! 
 
Måndag var det ju julafton! Vi firade julkvällen hos våra kusiner en litenstund och sen åkte vi hem till oss för att dela ut våra julklappar! Det var jättemysigt och jag var väldigt glad över mina paket! Jag hade bakat chokladkaka med hallon, den var mycket god! 
 
På tisdagen så gjorde vi inte så mycket, vi var bara hemma och vilade efterjulaftonen. Men det var välldigt skönt att vila ut efter en lång julafton! På eftermiddagen skulle vi åka till tynnyngö för att "fira" juldagen (det är en tradition vi har att vi samlas dagen efter och äter kalkon) men där var det strömavbrott så då firade vi hos våra andra kusiner istället. Jag bjöd på god banankaka med hallon och grädde! Och sen så fick jag reda på att jag inte kunde följa med på one direction konserten! Jag blev så ledsen! Men sådant är livet. 
 
På onsdagen såinvigde Artipelag en skateboardrap i deras artbox! Jag åkte ingenting men det var mycket roligt att se! 
 
Sedan på torsdagen så gick vi också till skateboard rampen och då åkte jag litegrann! Det gick ganska bra och det var mycket roligt! Jag vill absolut fortsätta med det! 
 
Igår var vi också på skateboard rampen och åkte. Jag och Ida bestämmde att hon skulle sova hos mig så hon kom sen till Artipelag. När vi kom hem så gjorde vi pannkakor och chokladpankakor som var hjärtformade. Det var mycket gott! Sen så kollade vi på Nothing Hill! Den var mycket bra och romantisk! Typ min nya favoritfilm! Jag och Ida skulle också kolla på Love acutally med det gick inte som vi tängte oss, så vi såg inte den. 
 
Och nu idag fredag har jag, Ida och Sylvia gått på stan hela dagen och avslutade med den nya Sune filmen. Den var mycket rolig! Jag köpte 2 tröjor och Taylor Swifts nya skiva RED. Jag blev så glad över den! 
 
Nu så ska jag gå och äta chokladkaka! Imorgon kommer det kanske upp bilder på de nya kläderna! Sorry om det blev mycket text!
 
Hejdå vänner!
//Agnes

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, vad synd att jag inte kunde följa med er! Men sådant är livet som du skrev! <3

2012-12-29 @ 22:59:19
URL: http://eskilsot.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0