It is snökaos

Idag har det (som ni säkert har märkt) varit värsta snökaoset runt Stockholm. Det har inte gått några bussar under princip hela dagen, och det är typ en halv meter snö! Jag fick skjuts till skolan idag, men det var jättemånga som inte kunde ta sig dit p.g.a snön. Det var typ 15 av 52 elever i åttan som kom till skolan. Under dagen var det många som åkte hem. Men det var ca 8 pers (inklusive mig) som inte kunde komma hem när vi hade slutat. Eftersom att inga bussar gick och inga föräldrar kunde hämta oss. Men till slut så löste det sig och jag fick skjuts med en lärare hem (min familj typ känner den läraren, så det var inte creepy...).
 
 
Medans vi väntade på att någon skulle kunna skjutsa hem oss, satt vi i skolan drack varm choklad och spelade Quizkampen haha... Men det var faktiskt ganska mysigt!
 
Såhär stor var snödrivan utanför mitt hus...
♥Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0