Lucia!

Hej!
Som ni säkert vet idag så är det ju lucia! Idag på morgonen gick jag upp halv 6 (!) för att jag skulle tvätta håret, så nu är jag som en vandrande zombie, nästan. Våran skolkör hade lucia tåg på Artipelag, och det var jätteroligt! Jag blev jättenärvös, för det var så mycket folk men det gick bra! Det var extra roligt att gå upp idag (jag brukar annars inte vilja gå upp så tidigt, hahah), för att Linnea, Wilma och Anna sov över hos mig igår natt, det var så kul! Det får vi göra om! 
Ikväll har Anna varit hemma hos mig, och vi tittade på Prett little liars, haha. Det var så spännande. 
(som vanligt har jag inga bilder, men Lovisa kanske har några och lägger upp? =) ) 
Nu ska jag kålla på julkalendern! 
Hejdå! 
//Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0