Saker ni kanske inte visste om mig!

1. Jag tycker jättemycket om att baka, men det blir inte alltid så bra som jag har tänkt mig, alltså typ väldigt fult...
2. Jag heter Bodil och Matilda i mellannamn. 
3. Jag kan åka snowboard litegrann...
4. När jag blir stor skulle jag vilja blå sångerska eller dansare. 
5. Jag tycker mycket om Demi Lovatos, Ariana Grandes och tjejerna i Little Mix klädstil! De har väldigt bra smak! 
6. Jag kollar fortfarande ganska ofta på barnprogram! 
7. Just nu har jag godisförbut, ända till sommaren! 
8. Jag Lyssnar ganska ofta på Miss Li, Laleh och Taylor Swift!
9. Jag älskar rosetter och prickar på kläder och asesoarer! 
10. Jag tror att det alltid spökar på min skola...
Hejdå!
//Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0