Alla hjärtans dag, lax och dagens outfit!

Här kommer dagen i ord!
Dagen började med att jag kom försent i skolan och när jag kom in i klassrummet så glodde alla konstigt på mig. Sen när jag hade att mig på en stol så slog det mig att Ida skulle komma till våran skola idag och hon var säkert med den andra klassen. " sekunder efter så tittade jag åt hållet där Lovisa, Bea och Alva satt och jag såg Ida! Blev så himla glad! Där började min dag bli bra!
Sen så på engelskan (i slutet) så fick vi tjejer spela in en engelsk fim med flera olika scener! Det var jätte kul! Vi spelade in Tictanic (stavning), Askungen och snövit. När vi hade typ en kvart kvar att spela in kom franska fröken ut och sa till oss att vi skulle vara tysta för man hörde in jätte bra i deras klassrum (!), sjukt pinsamt.
Sen så flöt dagen på och jag och Alva gick på dansen. Jag skulle egentligen vara med på en konsert med mamma och pappa men jag sa inte att jag skulle laga middag till dom så dom var typ ganska arga på mig när pappa skutsade hem mig, hehe! Det blev lax med pasta! Mums! Det var ett himla skå men det var det värt!
Ja det här långa inläget orkar ni kanske inte läsa. Hoppas ni har haft en bra dag!
//Agnes
P.S
Dagens klädval (var ganska nöjd med det =)
OBS! världens dåligaste bilder!!!
klänning från H&M.
På fredag blir det kanske bio = MYS

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0