Jag är jag

Hej!
Blev lite inspererad av Agnes lista, så här kommer min lista på favorit saker.
Jag kallar den:
Jag är jag

Favorit färg: Jag gillar så många färger, kan inte säga någon speciell, därför blir mitt svar: Alla regnbågens färger!
Favorit mat: På senare tid har jag börjat gilla sushi väldigt mycket, speciellt finns det en kombination med, ris och avokado .
Favorit artister: Laleh, hade jag inte lyssnat på så mycket förut, men så hörde jag låtarna på hennes nya album och dom är verkligen jätte bra, det är en sån kraft i låtarna på något sätt.  First aid kit hörde jag i Skavlan och dom sjöng så fint och som dom uttryckte det "från hjärtat" . Melissa Horns låtar tycker jag mycket om, dom är så harmoniska och lugna, och innehåller  bra texter.
Favorit böcker: För tillfället måste jag säga Hungerspelen!! Men andra böcker som ligger mig varmt om hjärtat är Godnatt mister Tom, Tordyveln flyger i skymmningen.
Favorit citat: " If there comes a day when we can't be together- keep me in your heart I'll stay there forever"

Ha det bra!
//Ida

Kommentarer
Postat av: gabby

kul att du berättade lite om dig själv :D

2012-02-25 @ 18:34:04
URL: http://magicaldreams.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0