Lista

Eftersom att nu både Ida och Agnes har gjort en sånhär lista om sig själva, så tänkte jag att jag också kunde göra det, här kommer den!
Favorit färg:
Har ganska svårt att bestämma mig i denna fråga, men två favoriter är "gammelrosa" och "mörkt grönblå".
Favorit mat:
Är ganska kräsen bär det kommer till mat, men en favorit är lövbiff.
5 bra artister/band:
Jag gillar oftast enskilda låtar istället för artister, så här kommer några favorit låtar:
Dry my soul- Amanda Jenssen, Song 2- Amanda Fondell, Mitt hjärta blöder- Veronica Maggio, Gwen Stefani- Cool, Born to die- Lana Del Rey, Dancing crazy- Miranda Cosgrove, I´ll try anything once- Julian Casablancas .
Favorit böcker:
Slumpens bok (bäst ever!), Semlan och Gordon (väldigt rolig) , En Prinsessas dagbok (hög igenkännings faktor+ väldigt rolig), Systras i Jeans (perfekt att läsa på sommaren).
Personer som inspirerar mig:
Väldigt svårt, men måste ändå säga: Elle Fanning och Chloe Moretz.
Favorit godis:
Svårt val, men surisar och dajm tar nog ändå hem priset.
Favorit citat:
Kan inte direkt komma på något, men kanske:
" Be yourself, everybody else is already taken" -Oskar Wilde
♥ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin blogg!

Allt bra ?

2012-02-25 @ 21:42:14
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Smse Hund&Foto

Amanda Findell är awesome!



Vad tycks om min nya bloggdesign?



ps. Prenumerera på varandra via bloglovin? ^^ Om du vill det så lägg till mig och säg vilket nummer du blev, så gör jag detsamma :)

2012-02-25 @ 21:46:09
URL: http://Chiruna.se/blogg
Postat av: MMEELI.SE / Frisörelev

fin blogg

2012-02-25 @ 23:38:10
URL: http://mmeeli.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0