Om mig.

Namn: Agnes Bodil Matilda Ulén

Längd: hehe vet inte.
Skostorlek: 38 - 39
Hårfärg: Ganska blond men ändå inte
Önskar du att du bodde någon annastans: Ibland i ett varmt land ;)
Tänker du på självmord: nej!
Tycker andra du är attraktiv: Ne
Använder du droger: själklart inte!!
Röker du: Ne fy!
Vilka shampoon använder du: Ganska olika för varje gång men oftast typ head and sholder (stavning)
Vilka parfymer använder du: Body spray mad jurdgubbslukt!
Vad är du rädd för: mörker och kossor

Gillar du att tvätta: ne
Gillar du berg- och dalbana: Ibland ;)

Gråter du ofta: Vet inte
Skrattar du ofta: Jag hoppas det!
Hur känner du dig just nu: Glad och lycklig men det kliar i näsan och halsen ;(
Hur har du mått den senaste tiden: Bra tack! Själv då?
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Ne tror inte det
Blir du lätt förälskad: Haha vet inte ;)
Är du kär i kärleken: ??? fattar inte frågan.
Tror du på ett för alltid: Va?

Är du förälskad just nu: Det skulle du allt vilja veta va!

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Ingen, forever alone...
Har du blivit sårad av kärleken: Vet inte
Har du blivit lycklig av kärleken: Svår fråga!



Jag och min syster på världens underbaraste plats : La Gomera


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0