OBS!!!! Långt inlägg!!!!!!

Hej alla fina! 
Nu är det så här att jag hittar ej modemet till datorn
Så jag bloggar från mammas telefon och där går det tyvär inte att ladda upp bilder ifrån så bilderna får bli någon annan gång. Nu ska jag bäretta lite vad jag har gjort de senaste dagarna! 
Ifårgår så kom våra kompisar från uppsala. Det var trevligt det! Vi hade inte säts på ganska länge så det var kul! På kvällen så var jag och Edvin och Tilda på en mycket mysig cykeltur! Vi cyklade lixom mot solen så det var jättehärligt! Fast det var väldigt varmt.
Sen igår så var det så dåligt väder så då hade vi inte cafeet öppet. Vi åkte till birsta city istället! Det är typ som ett jättestort köpcentrum med en massa butiker. Mamma sa att vi passar på och åker dit nu när inte pappa är här för han hatar sådana ställen haha! Vi gick också till Ikea och handlade lite, det var väldigt jobbigt för Tilda sa att hon ville typ ha allt i butiken. När vi var på birsta så fyndade jag ett par solisar och en liten söt mus från ikea! Vi var där tills det stängde så när vi var inne i en affär så släckte dom och jag blev aprädd!! 
Idag har vi haft hela 6 kunder på cafeet!!! Det är nästan rekord!!! 
Nu måste jag gå! 
Bilder kommer snarast! 
//Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0