Hej alla fina!

Nu ligger jag här i min säng på vägnön och ska stracks sova.
Är dödligt avundsjuk på alla som åker utomlands dessa tider!
Ja, vad ska ni i sommar?
Jo vi skall till TURKIET! Själv då?
Jo vars, vi ska till myggiga NORRRRLAND!
Ivaifall Lovisa vad skönt det låter med la cypern! Hoppas ni får en underbar resa!

Har jag sagt det? Att vi ska öppna som ett caf'e i finsvik? Recepten som vi ska baka efter har min käraste farmor Bodil gjort/hittat!
Alla säger att hon var en 'fena' på att baka så det blir nog kul!
Fast jag vet inte om det blir så tjockt med besökare förutom kanske grannarna för vårat hus är ganska långt ut på landet men det ska nog gå bra!

Ne, nu måste jag sova!
Sov sött alla fina!
//Agnes

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Ska nu starta ett café??? <3<3 på riktigt?? Vad roligt :D <3

2012-06-25 @ 14:08:46
URL: http://kimberlyss.blogspot.se
Postat av: Sylle

Agnes, jag håller faktiskt med Lovisa där! Men jag ska heller inte utomlands (möjligtvis till Danmark), och jag tror inte Bea eller Kimberly ska det heller! Men jag håller med om att man känner sig lite forever alone här i kalla regniga Sverige! Tjingeling från Sylle

2012-06-25 @ 15:29:37
URL: http://teltelvan.blogspot.com

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0