På flygplatsen!

Hej, nu sitter jag på flygplatsen och väntar på att vi ska få gå på flyget. Det är typ en timma kvar haha! Varför ska vi vara så tidiga! Vi gick upp typ lite över tre! :O Så nu är jag väldigt trött! 
Vi har varit och köpt frukost, och så köpte jag fortsättningen på Sommaren jag blev vacker, som jag ska läsa på typ stranden och så. Jag kan tyvärr inte ladda upp någon bild, men ni får ha det så bra!
<3 Lovisa
 
Till Agnes: 
Jag kom på 3 saker som är bättre med Norrland än med Cypern:
1. Man slipper trängas på stranden.
2. Man kan tydligen starta ett Café lite hur som helst!
3. Det är miljövänligare! 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Lovisa, vad söt du är! :)

2012-06-25 @ 21:09:00
URL: http://eskilsot.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0