Rix fm festival och björnö

Hej alla fina!
Förlåt att jag inte har bloggat på ganska länge men jag har varigt ganska upptagen.
Igår så var jag, Linnea och Anna inne i stan och var och kollade på alla bra artister på rix fm festivalen!
Det var ganska roligt och se bland annat Loreen och Danny!
Om ni vill så kan jag lägga ut några bilder från igår. Komentera och sej om ni vill se några bilder! :)
Ivaifall det var ganska trångt och varmt men det var kul!
Idag så var hela klassen ute på björnö. Vi började dagen klockan halv ett så det var skönt men det slutade vi 8 ungefär så det var en annolunda skoldag. Jag och några till lekte jättemycket med våran lärares barn, hon är jättesöt!
Snart så är det sommarlov, jippie!
Ne nu blev detta ett alldeles för långt inlägg! Har tyvär inga bilder för jag bloggar från mammas tele.
Ha det gött!
//Agnes
Vill gärna höra av mig angående retreatvecka i Finsvik Härnösand 19-26 augusti. Roligt om du kan o vill vara med. Vi behöver få fatt i en husmor. Vad tror du om jag frågar Agneta Lennse. Det lt som om hon jobbar till obfrån o just nu med husmorssysslor i Hammarbykyrkan tror jag. Det känns viktigt att få med de som tycker om iden med retreat o att dessutom uppskatta att bo lite primitivt men vackert undrer veckan. Vad tror du om Agneta som husmor?
Hälsn Camilla

Kommentarer
Postat av: sylle

bilder! Ja tack! Kram Sylle

2012-06-12 @ 08:48:08

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0