2 changes

 
Jag är jättenöjd med min fottovägg! Jag beställde bilderna från nätet för ett tag sen och nu så har jag äntligen satt upp dem! De är uppsatta på en jättestor svart pappskiva som min pappa hade, jag gjorde så eftersom att det annars hade blivit så många märken på väggen. 
 
 
Har också målat en liten "byrå" som jag brukar ha på skrivbordet i samma färg som spegeln. Just nu står den på tork, men imorgon kan jag nog ställa tillbaks den på skrivbordet. 
 
Ida kom över vid tre, vi pratade och bakade kladdkakemuffins med vit choklad i. De blev supergoda!
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad fin blogg! Titta gärna in på min! :)

2012-11-11 @ 16:43:05
URL: http://bysaraarvidsson.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0