Dagens outfit mm.

 
Såg denna bild av Chloe Moretz på tumblr, och tyckte att hennes kläder här var jättefina, så...
 
 
... jag gjorde min egen verision av outfiten! 
 
Kofta (som är mer röd irl) - Ginatricot
Blus/ skjorta- Kappahl
Tights (som är glansiga irl)- Cubus
 
Var det inte liite likt? :)
 
Vi hade klädsim med klassen idag, det var jättejobbigt! Man skulle ha typ mjukisbyxor och en långärmad tröja på sig i vattnet, så det var jättetungt när man skulle simma! Vi skulle också livrädda varandra med kläder på i vattnet... Men hursomhelst! Efteråt när vi hade badat satte jag upp håret i en knut. Det måste ha varit den mest perfekta jag någonsin gjort! 
 
 
Det syns kanske inte så bra på bilden men den blev fett snygg! Haha, jag förstår att ni är superintresserade!
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0