Disco!

Igår hade åttorna på skolan maskerad disco för tvåorna, treorna och fyrorna. Det var faktskt jättekul, även fast det var lite kaos med alla små barn... Jag var utklädd till doktor (min mamma är läkare, så jag hade fått låna lite olika kläder av henne), kanske inte den roligaste utklädnaden men whatever...
 
 
Detta var jag då... På sne och kanske inte den bästa bildkvaliteten...
 
 
Anna, Alva, Moa, Linnea och Agnes hade klätt ut sig till tjejerna i PLL. Visst var de lika, kan ni gissa vem som är vem? 
 
På kvällen sov Anna över hos mig och på eftermiddagen idag så har jag varit på stan med familjen. Vi har som typ tradition att vi varje år (detta började alltså när jag och Hanna var små...) åker och kollar på julskyltningen vid NK, och sen får vi välja ut en varsin ny julkula. Som ni förstår så har vi samlat på oss en hel del julkulor genom åren...
 
 
Granen som de alltid har på NK vid jul.
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

fina bilder :)

2012-11-25 @ 18:59:59
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Mikaela

Åh vad roligt med disco! :)

2012-11-25 @ 22:12:18
URL: http://rymden.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0