8 oktober

Idag så har jag varit i skolan som vanligt. Jag har blandannat haft, spanska, matte och idrott. På idrotten så orienterade vi. Vi håller på att träna inför orienterings provet vi ska ha i Hellasgården på onsdag. Jag hoppas att det går bra, nu när vi har tränat så länge! Vi har också planerat inför hur vi ska samla in pengar till en klassresa i nian. Vi ska ha ett halloween disco för typ treorna i skolan, så nu håller vi på att förbereda inför det. 
Efter skolan åkte jag och Alva hem till mig. Vi gjorde fruktsallad som mellis, och sen så pluggade vi lite engelska och kollade på Wiliam Spetz videos. Nu har jag ätit middag, och pluggar Kemi, eftersom att vi har prov på joner, syror och baser på torsdag. 
 
 
Hihi, Alva i fredags när hon och hennes familj var och åt middag hos oss. 
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0