Begin again

 
Idag har varit en rätt trist dag, inget speciellt har direkt hänt... Och, nej jag sitter inte och kollar på Halloween avsnittet av Pretty Little Liars. Jag är i princip den enda i åttan på min skola som INTE kollar på det haha. Men då har jag något bra kvar att kolla på medans alla väntar på nästa säsong. Funderar på att börja kolla på det på höstlovet. Ska bli så himla skönt med lov, även fast än det bara är i en vecka!
Har inga bestämda planer för lovet än. Ska nog mest ta sovmornar, vara med kompisar och bara ta det lugnt. Det kommer säkert bli najs, även fast jag är grymt avundsjuk på alla som ska till London mm... Eller på Anna som ska till Florida! Vad ska ni göra på lovet?
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0