Sick

Idag så har jag stannat hemma från skolan eftersom att jag igår kände mig väldigt dålig, och idag så har jag varit snuvig, hostig och kännt mig allmänt trött. Men jag kommer nog kunna gå till skolan imorgon. Har haft det rätt så tråkigt idag, har gjort lite läxor kollat på The Notebook och faktiskt bakat också! Ingen annan i min familj kommer väll inte vilja äta dem, de är säkert nersmittade med förskylning haha... De blev kanske inte det vackraste jag har bakat med goda i alla fall! Filmade när jag bakar dem, så om jag orkar redigera så kanske filmen kommer upp på bloggen.
 
 
Såg denna roliga video på Fokis blogg, och tänkte att den passade ganska bra till inlägget. Får väll testa denna "ätteknik" på mina muffins. ;)
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: ida|foto

så gott det ser ut :)

2012-10-08 @ 19:47:42
URL: http://iidas.webblogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0