Planetspelen

Idag så hade årskurs 0-3 i skolan idrottsdag, och åttorna skulle vara lagledare och fuktionärer för dem. Det var faktiskt riktigt kul! På förmiddagen så gick jag, Agnes och My som var i en "ledargrupp" med våran grupp på 15 barn till de olika stationerna och hjälpte till, hejade och försökte hålla ordning på alla. Sen efter lunchen var vi fuktionärer. Stationen som vi hade ansvar över hette 36- leken, det var mer en samarbetes övning än sport, men det var i alla fall kul, och vi hoppas att barnen hade det också! 
 
 
Detta är den enda bild jag tog tyvärr, men här får ni se min outfit för dagen haha...
Nu ska jag kolla på Topshops SS13 modevisning. Lägger kanske upp bilder på mina favorit outfits därifrån sen.
♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0