~~~

Jag ramlar alltid på bussar eller typ fastnar i saker haha random

Jag ska vara med i ett luciatåg nästa vecka 

Jag sjunger som en kratta. Men hade A i musik i åttan! Kommer antagligen få ett B som utfångsbetyg. 

Känner mig alltid som fulast på morgonen och som snyggast när jag typ ska gå och lägga mig...

Jag äger på att svara på sms. Svarar nio av tio gånger innom en kvart. 

Jag får ångest när jag tänker på framtiden med gymnasiet och skaffa jobb och allt. Vill inte bli vuxen!

Jag suger på att köpa kläder. De plagg jag köper blir liksom alltid fel på nått sätt känns det som. 

Jag ångrar typ en sak jag gör varje dag vilket är joooobbigt. 

Antingen så fryser jag eller så är jag för varm. Min kropp har typ inget mittemellan känns det som. 

Har typ slutat fota med mobilen så har ingen fin bild att lägga upp :(

Nu ska jag sluta med detta och snart sova mig frisk!! 

<3 Lovisa




Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0