Sportlovet hittills

Har verkligen haft ett perfekt sportlov hittills. Detta har hänt (haha vad dramtiskt det lät):
 
Fredag- Lördag: Sov hos Linnea, vi kollade på kärleksfilmer och åt supergod mat!
 
 
Lördag: Fotbollsträning inför cupen.
Söndag: Tog det lugnt hemma hela dagen. Kollade på "The Perks Of Being A Wallflower" på kvällen. Filmtips!
Måndag: Fotbollscup innomhus. Vart jättekul även fast det inte gick superbra för mitt lag om man ska räkna poäng...
Tisdag: Tog livmoderhalscancer sprutan. Gjorde ganska ont, men hellre det än att få cancer! Ridning på kvällen.
Onsdag/idag: Var inne i stan på bokrean och fikade med pappa och Hanna ett tag mitt på dagen. Gud vilket fint väder det var! Hade min skinnjacka på mig för första gången för i år utan att frysa! Har kollat på serier resten av dagen! Ett tips på en serie som är ganska ny är "The Carrie Diaries", den är superbra!
 
♥Lovisa
 
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0