Försenat 2012 inlägg...

jag ville göra detta 2012 men jag hann inte så jag gör det nu istället!
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Varit väldigt öppen och berättat mycket känsliga saker för min mamma, som jag alldrig annars brukar göra. 

Hur har ditt 2012 varit? Mycket bra, både med nedgångar och uppgångar. Jag har förendrats mycket som person och det är jag stolt över!

Största misstaget iår? Suttit för mycket framför datorn kanske...

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Jag hoppas det!

Blev du kär i år? Kanske det! 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Oj, svårt. Kanske det här med norge, det var så hemskt. 

Vad är din största framgång 2012? Att jag har blivigt en starkare person och att jag inte bryr mig om så mycket om vad folk tycker om mig längre. Jag är ganska nöjd med mina betyg. Fått en massa nya vänner!

Bästa köpet? Gud så svårt, jag vet inte! 

Vad spenderade du mest pengar på? Haha, fika! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Euforia, Gagnam (stavning) style, Mean, Luckiest girl. 

Vem har du umgåts med mest? Mina kompisar och min familj. 

Bästa minnet från 2012? Dansföreställningen, Veronica Maggio konserten, när vi var i kungsträdgården och lyssnade på en massa bra artister mm. 

Har du haft ett förhållande under 2012? Nepp. 

Vart reste du nånstans? Norrland 

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Ja. 

Vad önskar du att du gjort mer 2012? Jag vet inte. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Inte varit så jobbig och kollat lite mindre på TV kanske 

Favoritprogram på tv? Pretty Little Liars!

Största musikaliska upptäckten? Vinsten och Mumford & sons, Ariana Grande, Little Mix!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett par glasögon, Spotify premium. 

Vad gjorde du på din födelsedag? Åkte båt, såv länge, öppnade paket. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja. 

Vad fick dig att må bra? Bra musik, mina vänner, familj, solen. 

Vem saknade du? Resan till teneriffa och La gomera!

 
//Agnes

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskar denna bild haha! Så härlig!

2013-01-01 @ 19:54:28
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-01-01 @ 23:23:19
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0