Idag är det en speciell dag....


 
Det här är ett ganska onödigt inlägg, för det här har inte alls med mig att göra, eller bara lite, men inte mycket. Ni behöver inte en läsa detta för vissa av er kommer att tycka att jag är helt knäpp men, detta är mycket viktigt, så därför väljer jag att skiva om det! 
 
Idag är det exakt 2 år sedan Demi Lovato kom ut från Rehab (jag vet inte vad man säger på svenska, säger man Rehab kanske??). Jag visste inte om så mycket om henne för två år sedan, bara att hon hade bra musik. Men en dag så sa min kära vän Linnea bara hennes namn, och jag gick hem och googlade, och så kom jag på att jag känner igen ansiktet en smula, men inte så mycket annat ( jag har vuxit upp ien hem med ingen disney channel och sådana kanaler, så ni kanske förstår varför?). Sen en dag så tror jag om jag inte minns fel att jag och Linnea pratade om lállt mellan himmel och jord, och så kom vi fram till Demi Lovato, och hon bärettade att hon hade fått veta om hennes problem. Demi är en mycket viktig person i mitt liv, även fast jag inte känner henne, haha! Demi har varit välldigt länge en insperation och en människa för så många pojkar och flickor ute i världen som kan se upp till henne, även för mig och kanske någon av er som läser detta! Demi har insperarat mig att om jag är ledsen eller bekymrad över någonting så ska jag alltid be om hjälp, "fakeit till you make it" och att jag alltid ska vara nöjd med mig själv, både utseende mässigt och om jag begår något misstag.
Nu vet ni kära läsare, det var roligt att dela mina tankar med era! :)
Har ni någon som ni ser upp till mycket? 
 
 
//Agnes
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

<3

2013-01-28 @ 22:04:46

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0