To Linköping tomorrow...

Hej!
Imorgon så ska jag och min familj åka till linköping. Vi kommer hem på söndag, men jag tror jag inte kommer ha så stora möjligheter att blogga. Men jag tror jag ska ta med mig kameran så jag kan visa vad vi har gjort! Men som ni vet är jag så dålig på att ladda upp bilder här på bloggen. 
 
Idag var jag Ida och Lovisa inne i stan. Jag köpte en klocka på myrorna för 35 kr (vilket var ett ganska bra fynd) och ett ennu bättre fynd var ett linne från monki för 40 kr, som jag blev väldigt nöjd över! 
 
Och när vi ändå håller på: bla. denna fick jag i julklapp! 
 
De här med! 
 
När jag kommer tillbaka på söndag så ska jag ta bilder på de jag fick i julklapp! Men ni vet hur det är med bilder och mig, haha! 
 
Ni får ha en jättebra helg, så hörs vi kanske på söndag, men annars måndag! 
Ha det fint vänner!
//Agnes
 
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0