Reeeeegn

Hej idag regnar det som rubriken säger. Agnes och jag hade idag tänkt gå på loppisen vid gärdet där bland annat Kenza Zouiten, Angelica Blick och Fanny Lyckman skulle sälja sina "gamla" kläder. Dock kom vi inte iväg eftersom att vi kom på det så pass "sent" (klockan ett) på dagen. Men de öppnade 10 så allt var typ slutsålt då. Fast det hadde vart väldans nice med en kjol eller något som man har sett i inläggen på Kezas blogg...
 
Haha gud vilket ointressant inlägg. Jag har tydligen börjat blogga om saker jag skulle ha gjort men inte gjorde på dagarna. Mycket intressant alltså. Tur att detta är min och Agnes blogg så vi får skriva precis vad vi vill mohaha! Nej men hade tänkt försöka sluta att bara skriva inlägg om vad jag har gjort på dagarna (vem bryr sig lixom??) och skriva inlägg som kanske är mer intressanta för er. Eller roliga för mig att skriva hehe. Aja vi får se. Nu måste jag fortsätta städa, suck. 
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0