Soon summer!

Hej, hej! Nu är sommarlovet nära!! Idag hade vi stadsorientering med skolan. Vi skulle i lag med sjuor, åttor och nior orientera oss fram i gamla stan och svara på frågor på vägen. Det gick väl sådär för mitt lag men det var kul ändå. Om man bortser från att jag hade valt att ha på mig byxor på morgonen och det blev jättevarmt på dagen. Så efter att vi slutade vid 12 så gick Alva och jag på stan ett tag och jag köpte ett par superfina shorts! 
 
 
Var inte en så superbra bild på shortsen. De är finare i verkligheten!
♥Lovisa
 

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Åhh, vilka söta somriga shorts! Näsan som en gräddbakelse... Tänk vad snygga de kommer bli till brunbrända ben... Ha det bra! Kram Sylvia

2013-06-06 @ 10:26:06
Postat av: Popkungen

Fin blogg :)

2013-06-09 @ 00:33:39
URL: http://www.popkungen.blogg.se

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0