3/3

Sista dagen på lovet nu då... Känns lite trist, vi kommer få ett nytt schema i skolan till nästa vecka och det är mycket "sämre" än det förra. Längre dagar och fler lektioner. Vi får i alla fall tillbaka hemkunskap och SO och slipper slöjd, pyttelite NO (en lektion i veckan) kommer vi också ha så det är najs! 
I torsdags gick mamma och jag på stan och kollade på kläder, i fredags gick Kimberly, Anna och jag på bio och så Beautiful Creatures. Den var ganska bra med den var 2 timmar lång och lite seg i mitten... Igår bakade jag och mamma macaroons. De blev rätt misslyckade om man tänker på utseendet... Vi hade glömt att köpa karamellfärg så själva macaroonena blev typ grå, haha. Men goda blev de i alla fall!
 
 
♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: Agnes Janson

Sv; hahah, jo! Tänkte på en gant tröja medans jag skrev inlägget ;)

2013-03-03 @ 16:34:42
URL: http://agnesjansons.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0