MOHAHAHAHAHA

Vem var den senaste du pussade? – Min katt kanske????
Gillar du nån nu? – Ja. 
Vad gjorde du inatt? – Somnade vid halv 2. Var helt vättskrämd att det var någon i mitt rum för det lät från kaninburen. Den jäkeln kunde inte sitta still. 
Vad gör du innan du ska sova ? - Då & Då tvättar ansiktet, borstar tänderna, går på toa, duchar (om jag inte gör det på morgonen), Allt det som jag gör på dagen. 
Kan du prata med din mamma om allt? – Ja, men jag gör inte det. Hon behöver ju lixom inte veta allt.
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Haha ja, blir inte alla det?
Choklad eller glass? – Båda. Tjockis. 
Stövlar eller sneakers? – Sneakers baby. 
Kjol/klänning eller jeans? – Det är snyggast med kjol/klänning, men använder mest jeans. 

Fakta
Hårfärg: Ljus/mörk, typ svart när håret ser ut som en smörbytta. 
Längd: 1,63. Mätte idag 
Frisyr: Sådär långt, ljus/mörk, typ svart när håret ser ut som en smörbytta. 
Ögonfärg: Azulclaro, Light blue, Ljusblå, Bleu clair, 淺藍
Skostorlek: 38
Humör: Trött, glad 
Vänster eller högerhänt: Right, sir. 

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? – Ja, absolut!  
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Det beror på vilken kärlek man menar. 
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Jag har inte levt så länge, så jag tror inte det. Har inte hunigt uppleva den känslan än...
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Jag vet faktiskt inte. Hoppas inte det.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Säger typ aldrig "älskar dig" till min pappa. Och kanske till mina kompisar, de som alltid är så snälla och underbara. Älskar er! 
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Kanske


Tio saker Det där eller det här
Kärlek eller rik? – Kärlek
Dag eller natt? – Dag
One night stand eller förhållande? – Förhållande
Tv eller internet? - Internet
Pepsi eller cola? – Pepsi
Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Hemmakväll
Färgfoto eller svartvita? – Svartvit. Eller det beror på. 


Tio " Har dunånsin”
Har du nånsin gjort något du ångrar? – Ja, alla gör misstag. 
Har du hoppat bungy jump? – neeej
Har du nånsin varit med i en olycka? – Ja, fick in tummen under lådbilen eller om det var pulkan när jag var liten. (Om jag inte minns fel så körde jag och min syster på lite snö och lite grus - så jävla smarta)
Har du nånsin ätit en hel tårta? -Nejj! 
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Hur då? Ibland om jag är på dåligt humör. 
Har du nånsin gått på bio ensam? – Nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? – Världen suger på många sätt. Ja, när livet suger som mest. 

Två Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Hahah, nej
Sover du helst själv eller med någon? – Själv, min säng är så smal.

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? – Ne, helt ok längd.
Skulle du vilja kyssas nu? – va?

Kan:
Kan du röra på öronen? - Menar ni vicka? Typ inte
Kan du slicka dig på näsan? – nej
Kan du kolla i kors med ögonen? – Ibland =)
Kan dina föräldrar lita på dig? – till 100%
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Ja!
Kan dina vänner lita på dig? – Ja, det tycker jag! 
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Nej
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Ja, när jag har pengar vill jag inte ha nåt, när jag inte har pengar vill jag ha allt. 

Har:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Nepp
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – Nepp
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Nepp

Vem: 
Vem älskar du? – Mat, min säng, Mina kompisar, Min Familj
Vem är den bästa artisten/gruppen?- The Lumineers, Demi Lovato, Mumford & Sons m.fl
Vem pratade du senast i telefon med? – Mamma
Vem är snällast i världen? - Min mormor såklart!
Vem vill du prata med nu? – Måmga personer
Vem sov du senast med? – Mitt gosedjur
Vem vet allt om dig? – Jag själv

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0