Pluggar...

Nu är det snart sommarlov men har ett prov och två större inlämningsuppgifter kvar innan dess! Försöker verkligen göra så bra jag kan ifrån mig, men jag är verkligen trött på att plugga nu och jag fattar ingenting om skalräkning och paralelltrapetser! Ahh mattebetyget kommer inte ligga på topp efter denna termin... Aja det finns viktigare saker än geometri i livet som tur är! Om någon har något bra tips på hur man pluggar matte får ni gärna kommentera det här nedanför. 
 
 
Idag spelade vi golf på idrotten i skolan. Det var helt okej men väldigt svårt enligt mig! Det blev inte heller lättare av att typ alla andra i min klass är golfproffs haha... Tror inte att jag ska satsa på någon golfkarriär faktiskt. 
Nu måste jag fortsätta plugga men vi hörs någon gång!
♥Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0