Cheerleading!

Hej! 
Igår och idag har jag varigt och tränat 3 timmar cheerleading i sickla. Jag går inte på det egentligen men det va sådanhär prova på oxh jag skulle vilja börja, så det är en bra början! Jag är ju väldigt ovan med dessa aktiviteter om man säker så, så igår när jag skulle göra någon brygga stående så knakade och knäcktes min rygg på så många ställen och så myclet och högt så det hördes till Kina typ. Men det beror nog på för att jag brukar inte börja min rygg på det sättet. Idag och säkert imorgon kommer/har jag jättemycket träningsverk mest i ryggen och bakre delarna men det känns även konstigt nog träningsverk i halsen på något konstigt sätt haha, höjden av ov vighet och otränad Hahah. Ja nu ska Jag inte störa längre! 
Å appropå ingenting längtar så tillbaka till Selena Goemz konserten! 

Godnatt! 
/Agnes

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0