Hej bloggisen

Just nu är jag liksom Agnes ute och njuter av solen. Dock är jag inte lika produktiv som hon haha, skjuter upp min uppsats ett par dagar till tror jag... Däremot så gör jag något som är så sjukt mycket roligare än att skriva om Sydafrikas "climate and landscape", jag lyssnar på podcasts! 

Har blivit helt galen i podcasts den senaste tiden. Lyssnar typ på minst en per dag hehe. Mina favorit poddar är dessa: Michaela Forni & Dasha Girine, Alex & Sigge och Andrea Hedenstedt & Mathilda. Lyssnar på fler men dessa är mina favoriter. Så om ni inte redan har gjort det så ladda ner podcast appen till era mobiler (det går att lyssna på datorn också) och prenumerera på dessa! 


<3 Lovisa

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0