Bloggar jag älskar

Tänkte skriva något kul inlägg men kom inte på något så skriver detta istället. Tänkte skriva vilka bloggar jag läser för tycker det känns som relevant info för er att veta...
 
Haha nejmen gud. Dethär hela med att ha en blogg är så hybris egentligen. Som en hel hemsida om sig själv som man tror att folk ska uppskatta. Hur som helst så älskar jag att läsa roliga, intressanta, smarta och snygga bloggar så här får ni mina favoriter!
 
1. Fanny Klefelt klefelt.blogg.se
Älskar hennes blogg så himla mycket. Den är så opretentiös utan massa assnygga blider och sådär, utan mer mysig och asrolig. Hon är ju också som många vet skådespelerska. 
 
 
 
2. Sandra Beijer rodeo.net/niotillfem
Har läst Sandras blogg lite av och till (säger man så?) under en ganska lång tid men inte för ens nu har jag verkligen fastnat för den. Superfina bilder och allt man gillar typ. 
 
 
 
 
3. Zara Larsson zarish.blogg.se
Zara Larsson känner nog de flesta födda på 90-talet till. Vad många kanske inte känner till är att hon har en blogg. Som dessutom är superbra! 
 
 
♥Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0