Nacka...

Hej, idag så har det varit en bra dag! Efter lunch så var det fredags mys i L4 (ett av våra klassrum heter så) vi kollade på ett avsnitt av Vänner och åt popcorn. Sen på svenskan när klockan var 11.11.11. så skulle vi typ göra någon dans på borden (jag vet att det låter lite knäppt, men det var ganska kul haha) Siri fimade typ det på sin dator och la ut det på facebook, så nu finns det en film där när jag dansar väldigt konstigt... Efter skolan så åkte Anna RL, Kimberly, Agnes, Sylvia, Bea och jag till nacka forum efter skolan. Ida kunde tyvär inte komma för hon skulle i väg på en intervju. (alla vet ju hur känd hon är haha ;)). I allla fall så var det jätte kul. Vi fikade lite och gick omkring och kollade i affärer. Jag köpte en earcuff (ett slags örhänge) som var super snygg!
Man ser inte riktigt hur den ser ut på bilden, men visar kanske en bättre bild senare!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Matildaaaa

Hej! vad var det för interjuv som Ida var på??

Kram å godis, Idas klasskompis

2011-11-14 @ 06:51:59
Postat av: Lovisa

Det var något om brev på post museet, du kan väll fråga henne i skolan ;)

2011-11-14 @ 07:27:45
URL: http://eskilsot.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0