Palatset!

Idag var jag, Morfar och kusinen på kulturhuset "Palatset" på riddarholmen i Gamla Stan. Det var jätte kul! Tipsar verkligen om att gå dit! Där kunde man hitta på massa roliga saker som att spela teater, sjunga, sitta och läsa och skriva dikter och dricka te. Jag och min kusin lyssnade och pratade även med författaren Moni Nilsson.Vi fick sedan med hjälp av Moni läsa upp det vi skrivit i hennes lilla skrivarverkstad på en scen för massa andra barn. Jag o min kusin läste upp listor om våra pinsamma föräldrar, hihi! Om ni vill läsa mer om Palatset kan ni ju gå in på deras hemsida! Så här ser Paltset ut! Ha det gott igelkott/ida

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Det var jättekul, synd bara att det inte var så många tonåringar där. (Jag är kusinen)

2012-01-07 @ 19:48:36

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0