Lista

Jag längtar till jullovet! Är supertrött på skolan just nu, speciellt matten!
Jag skulle vilja resa till New York tror jag! Verkar väldigt nice där!
Bästa maten pizza som jag ska äta i kväll kanske?
Jag läser Ondskan, som är en superhemsk bok vi läser på svenskan i skolan just nu...
Jag är beroende av Mina fina vänner! Och mat!
Bästa band/artist är Omöjligt att svara på jue!
Jag önskar att alla ska vara lyckliga, att alla krig ska sluta, att jag blir 1,67 och att det blir en vit jul. 
Mitt bästa ämne i skolan inte matte och NO i alla fall... 
I helgen ska jag spela fotboll, sova hos Kimberly och baka pepparkakor. Lite läxor måste det nog bli också...
Kvällar tillbringar jag helst hemma i min säng eller med kompisar kanske?
 
 
Det är frågan.

♥Lovisa

 


Kommentarer

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss)

Din :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0